mrugająca kontrokla świec żarowych + check engine

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • teserro
    Classic
    • 2012
    • 6

    mrugająca kontrokla świec żarowych + check engine

    Zamieszczone przez SS
    tak sobie myślę, że ten error co łapie moje posty to chyba profilaktyka Admina, albo sabotaż Kolegów :wink: Co chce wysłać to błąd
    U mnie non stop wychodzi

    [ Dodano: Pią 06 Gru, 13 20:13 ]
    Zamieszczone przez rafiki
    maksiu, nie, mógłbyś podjechać swoją i u mnie by się przełożyło
    Jakbym jechal do czwy w najblizszym czasie to dam znac. Ostatnio dawno mnie nie bylo, prawdoodobnie bede za tydzien przed spotem
  • robsonw1
    Classic
    • 2011
    • 16

    #2
    mrugająca kontrokla świec żarowych + check engine

    Witam,
    Czytalem juz sporo na forum oraz szukalem informacji, ale wszedzie pisza o mrygającej kontrolce świec żarowych, natomiast u mnie dodatkowo świeci check engine.

    Opisze sytuacje: Któregoś dnia po dość zimnej nocy odpalam auto. Podgrzalem świece, po odpaleniu (troszke dłużej musiałem pokręcić, jak to w zimie) kontrolka świec mruga oraz świeci check engine + kontrolka ESP. Zgasiłem auto, odpaliłem ponownie i to samo, tylko bez kontrolki ESP (samo ESP działało na drodze). Pojeździłem tak troche, podpiąłem pod VAG i skasowałem błąd. Wszystko było w porządku. Niestety minęło ok. 1,5 tygodnia i znowu... rano odpalam auto i dokładnie ten sam scenariusz.

    Dodam, iż wszystkie światła stopu świecą poprawnie i reagują bardzo dobrze na wciśnięcie pedału hamulca.

    Wiem, że temat był wałkowany, ale wszyscy piszą i pojawiającej się kontrolce świec podczas jazdy, natomiast u mnie mruga ona od odpalenia auta rano a dodatkowo świeci check engine.

    Komentarz

    • K_Popiel
      Rider
      • 2010
      • 608

      #3
      Jeżeli podasz kod błędu jaki skasowałeś, myślę że będzie łatwiej coś poradzić.
      // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
      ------------------------------------------------------

      Komentarz

      • robsonw1
        Classic
        • 2011
        • 16

        #4
        Pozniejszym popołudniem podam błąd, podłącze ponownie pod VAG-a, pewnie jest ten sam co wcześniej... niestety nie pamiętam jaki miał kod.
        Dam znać koło 17-18.

        [ Dodano: Sro 20 Lut, 13 17:40 ]
        błąd 16705 - Czujnik obrotów silnika - zakres/możliwości; brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

        Taki błąd mam na VAG, ale opis raczej nie jest zgodny z rzeczywistością

        Komentarz

        • K_Popiel
          Rider
          • 2010
          • 608

          #5
          Tutaj masz więcej o tym błędzie co prawda po angielsku:

          // Podstawowa Diagnostyka VAG // Odczyt PIN Immo // OP-COM //
          ------------------------------------------------------

          Komentarz

          • -shadow-
            Drive
            • 2009
            • 93

            #6
            Opis błędu się zgadza. Bez czujnika G28 auto nie zapali wcale.
            Sprawdź rezystancję pomiędzy pinem 1 i 2 czujnika G28 (wymagana wartoś 450-550 ohm)
            Sygnał czujnika prędkości obrotowej silnika informuje o liczbie obrotów silnika i dokładnym
            położeniu wału korbowego. Na podstawie tych danych obliczony zostaje początek wtrysku i
            wielkość dawki. Obstawiam że do wymiany czujnik

            Komentarz

            • robsonw1
              Classic
              • 2011
              • 16

              #7
              Jak ten czujnik w ogóle się nazywa? Jakiś numer katalogowy? Szukałem na allegro, ale ciężko znaleźć.

              P.S. Wczoraj skasowałem błąd, dziś rano znowu musiałem nieco dłużej zakręcić by odpalić (jak standardowo każdy diesel w zimie ) i żaden błąd nie wyskoczył. Hm, zobaczymy co będzie dalej... Jesli ponownie błąd wyskoczy to pierwszy krok wymiana czujnika.

              Komentarz

              • przemik
                RS
                • 2012
                • 1610

                #8
                Podaj dokladnie kod silnika i z ktorego roku masz Octe...
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz

                • robsonw1
                  Classic
                  • 2011
                  • 16

                  #9
                  ASZ Tdi 130PS 2003 rok kombi.

                  Rozmawialem z mechanikiem, mowil ze jesli nie ma zadnych oznak podczas jazdy, ani kontrolka nie zapala sie podczas jazdy to poprostu duzy spadek napiecia, ktory powstaje poprzez "krecenie" przy odpalaniu w zime (ciezsze odpalanie diesla niz w cieple dni).

                  Komentarz

                  • alxxx
                    RS
                    • 2010
                    • 1823
                    • Octavia I (1U2)
                    • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                    #10
                    robsonw1, jak masz dobrą baterię w samochodzie to nie powinno aż tak napięcie spadać. Ale patrzeć z drugiej strony przy zaniku/spadku napięcia chwilowym byś miał też błędy w innych modułach.
                    VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                    Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                    Komentarz

                    • robsonw1
                      Classic
                      • 2011
                      • 16

                      #11
                      Wiec jak mam to rozumiec... blad pokazuje sie ponownie po dwoch tygodniach, ale zero objawow podczas jazdy i tylko na zmarznietym akumulatorze... jesli byl by uszkodzony czujnik, to po 1 byly by objawy podczas jazdy a 2 blad po raz drugi pojawil by sie na pewno w krotszym czasie, a nie tylko gdy byl ostry mroz.

                      [ Dodano: Czw 21 Lut, 13 15:36 ]
                      Zamieszczone przez alxxx
                      robsonw1Ale patrzeć z drugiej strony przy zaniku/spadku napięcia chwilowym byś miał też błędy w innych modułach.
                      Tutaj dodam że kontrolka ESP rowniez sie pojawila, ale po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie zgasla - tak bylo za 1 i za drugim razem. Gdyby check engine gasl po utracie objawow tak jak kontrolka ESP to tez pewnie nie musial bym go kasowac.

                      Komentarz

                      • piotr303
                        Drive
                        • 2011
                        • 53

                        #12
                        Jakie masz błędy w sterowniku ABS?

                        Komentarz

                        Pracuję...